Vračila in pošiljanje
Podjetje ME-JAN d.o.o. si prizadeva za čim hitrejšo dostavo naročenih izdelkov .
1. Dostava
Registrirani uporabniki imajo brezplačno dostavo.
Za dostavo po Sloveniji uporabljamo različne kurirske službe.
Če vaše naročilo oddate do 11:00 ure med delovnim dnem, bo obravnavano isti dan ali naslednji delovni dan. Po prejemu vašega plačila bo naročilo odposlano. Če plačilo prejmemo do 12:00 ure delovnega dne, bo naročilo odposlano isti dan; v nasprotnem primeru naslednji delovni dan. Vse navedene roke dostave so odvisne od izjemnih okoliščin ali dogodkov, na katere nimamo vpliva, zato se lahko zavlečejo.
2. Osebni prevzem
Prevzem izdelkov v našem skladišču je možen po dogovoru.
Lokacija prevzema: Ponoviška cesta 11c, 1270 Litija, Slovenija
3. Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. Postopek je naslednji: paket prinesete na najbližjo poslovalnico dostavljavca v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali), ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
4. Vračila in Zamenjave Izdelkov za pravne osebe
Vračilo blaga za pravne osebe se izvaja v skladu s pogoji poslovanja, ki so prilagojeni za podjetja. Ključna razlika se pojavi pri možnostih odstopa od pogodbe: Pravnim osebam, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim subjektom omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. V nasprotju s potrošniki (fizičnimi osebami), ki imajo pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga brez navajanja razloga, prej navedene organizacije nimajo te možnosti. Žal vračilo kupnine ni mogoče.
Če se po nakupu izkaže, da kupljen izdelek ni primeren za vas, vam nudimo možnost vračila ali zamenjave izdelka. Vračilo ali zamenjava sta možna le ob predložitvi računa v roku 14 dni od datuma izdaje računa. Vsi stroški vračila izdelka so na vaši strani. Prav tako ne sprejemamo zamenjav izdelkov, ki so bili kupljeni iz našega skladišča s reklamacijami (to so izdelki, ki so bili zavestno kupljeni kot poškodovani ali obrabljeni po nižji ceni). Izdelek bomo sprejeli nazaj le, če je popolnoma nerabljen in v istem stanju kot ob prevzemu, vključno z vsemi dodatki, originalno embalažo, garancijskim listom in navodili. Če izdelek sestavlja več delov, morajo biti vrnjeni vsi deli.
V primeru vračila ali zamenjave izdelkov v sklopu promocijskega paketa, lahko to storite le, če vrnete vse izdelke iz istega paketa. Če izdelek ne izpolnjuje zgoraj navedenih pogojev, ga žal ne moremo sprejeti. Lahko ga prevzamete osebno v našem skladišču ali pa vam ga pošljemo na vaše stroške.