Splošni pogoji

     1. Splošne določbe

Upravljavec osebnih podatkov
Naziv podjetja: ME-JAN d.o.o.
Naslov: Ponoviška cesta 11c, 1270 Litija
Matična številka: 5578744000
Davčna številka: SI48296902

     2. Sprejetje pogojev

Z uporabo storitev ali nakupom izdelkov podjetja ME-JAN d.o.o. se stranka strinja s temi splošnimi pogoji poslovanja. Za dodatne informacije ali pojasnila smo na voljo preko kontaktnih informacij objavljenih na spletni strani podjetja.

     3. Uporabniki

Na spletni trgovini ME-JAN je mogoče brskati brez prijave, kjer lahko pregledujete ponudbo izdelkov, njihove opise in ostale splošne informacije. Za ogled cen, akcij in opravljanje nakupa preko spletne trgovine ME-JAN pa je potrebno opraviti registracijo v spletno trgovino, kjer si pridobite uporabniško ime in geslo. S temi podatki se lahko prijavite v spletno trgovino ME-JAN, kjer lahko opravljate nakupe, pregledujete naročila in upravljate svoje podatke. Vsa sporočila, povezana z vašim naročilom, bodo poslana na e-naslov, ki ga vnesete v svoje podatke.

     4. Postopek Nakupa:

     1. Ustvarjanje novega uporabniškega računa:

  • Ob prvem nakupu sistem opozori na potrebo po ustvarjanju novega uporabniškega računa, ki je obvezno opravilo.
  • Pri registraciji je potrebno vpisati vse zahtevane informacije.
  • Za prijavo v sistem v nadaljnjih primerih uporabite le e-poštni naslov in geslo.
  • Nakup v spletni trgovini ME-JAN je možen le za pravne osebe.

     2. Izvedba Nakupa:

  • Sistem vas usmerja skozi celoten proces nakupa.
  • Vsa obvezna polja je treba izpolniti, sicer nakup ni mogoč.
  • Po zaključku nakupa boste prejeli elektronsko obvestilo o vsebini

     3. Odprema Blaga:

  • Zagotavljamo, da bomo blago pravočasno zapakirali, odpremili in vas o tem obvestili preko elektronske pošte.

Opomba: preklic naročila je mogoč pred prejemanjem obvestila o odpremi pošiljke.

     5. Cene

Vse cene so v evrih (€) in vključujejo DDV. Cene veljajo ob oddaji naročila, brez predhodno določene veljavnosti, ter za plačila z navedenimi načini plačila in pod navedenimi pogoji. V primeru spremembe cene artikla med obdelavo naročila bo ponudnik obvestil kupca in si prizadeval po svojih najboljših močeh ponuditi nižjo ceno ali ustrezno rešitev za obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo (kupcu je poslano elektronsko sporočilo o statusu “Naročilo potrjeno”). Od tega trenutka so vse cene in pogoji fiksni ter veljajo tako za ponudnika kot tudi za kupca. Slike so lahko simbolične in ne vedno popolnoma odražajo dejanskega stanja; za natančne in podrobne informacije nas vedno kontaktirajte

     6. Informacije o zalogi izdelkov

Podjetje ME-JAN se nenehno trudi zagotavljati ažurnost podatkov o zalogi, zato redno preverjamo stanje tako virtualne kot tudi fizične zaloge. Za preverjanje razpoložljivosti izdelka v našem skladišču nas lahko kontaktirate na naslednje načine:

  • Pokličite nas na telefonsko številko: 01 898 00 86
  • Pošljite nam e-pošto na: info@me-jan.si. Z veseljem bomo preverili aktualno stanje zaloge in vam po želji rezervirali izdelek. Izdelki, ki so označeni kot “NA ZALOGI”, so takoj dobavljivi in se nahajajo v našem skladišču na Ponoviški cesti 11c, 1270 Litija. Izdelki, označeni z “IZDELEK JE DOBAVLJIV PO NAROČILU”, imajo rok dobave 20-30 dni po opravljenem nakupu. Po prejetju izdelka vas bomo obvestili o možnosti prevzema ali pa bomo izdelek poslali še isti dan.

     7. Naročanje in plačilo

Pri registraciji v sistem spletne trgovine uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo, ki nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa ter vidnost cen. Plačilo je mogoče izvesti preko predračuna ali direktno plačilo na TRR.

Plačilo po predračunu omogoča poravnavo naročenih izdelkov preko spletne banke ali osebno na bančnem okencu. Po oddaji naročila boste prejeli e-poštno sporočilo z vsemi potrebnimi informacijami za izvedbo bančnega nakazila. V tem e-poštnem sporočilu, ki ga prejmete po zaključku spletnega naročila, bodo jasna navodila, kako nadaljevati s plačilom bančnega računa. Po želji vam lahko pošljemo tudi predračun.

V primeru, da naročilo oddate po telefonu ali elektronski pošti, vam bomo predračun takoj poslali na vaš elektronski naslov.

Podatki za bančno nakazilo:

ME-JAN d.o.o.
Ponoviška cesta 11 c,
1270 Litija, Slovenija
TRR: SI56 0202 3001 3834 730 pri NLB d.d., Ljubljana

Sklic: št. naročila

     8. Dostava in prevzem

Podjetje ME-JAN d.o.o. si prizadeva za čim hitrejšo dostavo naročenih izdelkov . Registrirani uporabniki imajo brezplačno dostavo. Za dostavo po Sloveniji uporabljamo različne kurirske službe.

Prevzem izdelkov v našem skladišču je možen po dogovoru.

Lokacija prevzema: Ponoviška cesta 11c, 1270 Litija

Če vaše naročilo oddate do 11:00 ure med delovnim dnem, bo obravnavano isti dan ali naslednji delovni dan. Po prejemu vašega plačila bo naročilo odposlano. Če plačilo prejmemo do 12:00 ure delovnega dne, bo naročilo odposlano isti dan; v nasprotnem primeru naslednji delovni dan. Vse navedene roke dostave so odvisne od izjemnih okoliščin ali dogodkov, na katere nimamo vpliva, zato se lahko zavlečejo.

     9. Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. Postopek je naslednji: paket prinesete na najbližjo poslovalnico dostavljavca v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali), ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

     10. Reklamacija in garancija

Kupljeni izdelki so upravičeni do garancije, če je to izrecno navedeno na garancijskem listu ali računu. Veljavnost garancije je pogojena z upoštevanjem navodil na garancijskem listu ter s predložitvijo računa ob morebitnih zahtevkih. Informacije o garancijskih rokih so na voljo na garancijskih listih ali na računu. V primeru, da informacije o garanciji niso na voljo, artikel bodisi nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V takem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Če opazite, da vaše naročilo ni popolno, da ste prejeli napačne izdelke ali napačno količino, nas prosimo kontaktirajte v roku 8 dni od izdaje računa. Vašo reklamacijo bomo obravnavali in vam v primeru napake naročilo tudi ustrezno popravili.

Za vse naše izdelke nudimo 2-letno garancijo, ki jo je mogoče uveljaviti s predložitvijo (kopije) računa in izpolnjenega obrazca (Obrazec za uveljavljanje garancije.pdf). Jamčimo za kakovost izdelka in njegovo brezhibno delovanje v celotnem garancijskem roku, pod pogojem, da je bil izdelek uporabljen v skladu z namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga.

     11. Vračila in Zamenjave Izdelkov za pravne osebe

Vračilo blaga za pravne osebe se izvaja v skladu s pogoji poslovanja, ki so prilagojeni za podjetja. Ključna razlika se pojavi pri možnostih odstopa od pogodbe: Pravnim osebam, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim subjektom omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. V nasprotju s potrošniki (fizičnimi osebami), ki imajo pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga brez navajanja razloga, prej navedene organizacije nimajo te možnosti. Žal vračilo kupnine ni mogoče.

Če se po nakupu izkaže, da kupljen izdelek ni primeren za vas, vam nudimo možnost vračila ali zamenjave izdelka. Vračilo ali zamenjava sta možna le ob predložitvi računa v roku 14 dni od datuma izdaje računa. Vsi stroški vračila izdelka so na vaši strani. Prav tako ne sprejemamo zamenjav izdelkov, ki so bili kupljeni iz našega skladišča s reklamacijami (to so izdelki, ki so bili zavestno kupljeni kot poškodovani ali obrabljeni po nižji ceni).

Izdelek bomo sprejeli nazaj le, če je popolnoma nerabljen in v istem stanju kot ob prevzemu, vključno z vsemi dodatki, originalno embalažo, garancijskim listom in navodili. Če izdelek sestavlja več delov, morajo biti vrnjeni vsi deli.

V primeru vračila ali zamenjave izdelkov v sklopu promocijskega paketa, lahko to storite le, če vrnete vse izdelke iz istega paketa.

Če izdelek ne izpolnjuje zgoraj navedenih pogojev, ga žal ne moremo sprejeti. Lahko ga prevzamete osebno v naši poslovalnici ali pa vam ga pošljemo na vaše stroške.

V primeru vračila ali zamenjave denarja ne izdajamo. Vaše vplačilo se šteje kot dobropis za naslednji nakup. Pri zamenjavi izdelka za dražji izdelek morate doplačati razliko, pri zamenjavi za cenejši izdelek pa se razlika upošteva kot dobropis za naslednji nakup.

     12. Stvarna napaka

  • Lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
  • lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.

Lahko jo uveljavljate pri nakupu katerega koli izdelka, če ne deluje, če nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo.

V primeru ugotovljene stvarne napake nas morate obvestiti v predpisanem zakonskem roku z izpolnjenim obrazcem za prijavo stvarne napake (Obrazec za uveljavljanje stvarne napake.pdf) in podrobnim opisom napake. Omogočiti vam moramo pregled artikla. Ko bo stvarna napaka potrjena, bomo ravnali v skladu z vašimi željami in navodili, ki jih navedete v izpolnjenem obrazcu. V primeru, da se izkaže, da stvarne napake ni, bo izdelek na voljo v naši poslovalnici za prevzem še 60 dni. Možno pa ga je tudi poslati, vendar boste nosili stroške pošiljanja.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku podrobno urejata Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Obligacijski zakonik (OZ).

     13. Izključitev odgovornosti pri uporabi spletnih strani

Obiskovalci spletne strani in spletne trgovine uporabljajo njene dele, vsebine in informacije izključno na lastno odgovornost.

Ponudnik spletne strani ne prevzema nikakršne odgovornosti v primeru, če se spregleda kakšno pomembno informacijo ali drugo vsebino, objavljeno na svetovnem spletu ali posredovano ponudniku v objavo.

Ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti za točnost in pravilnost, na spletni strani objavljenih informacij in vsebin, ne prevzema odgovornosti zaradi spremembe že objavljenih informacij ali vsebin in ne prevzema odgovornosti za morebitno nastalo škodo, ki bi obiskovalcu spletne strani nastala zaradi uporabe tam objavljenih informacij ali vsebin, vključno s škodo zaradi izgubljenega prihodka ali pričakovanega dobička, izgube ali okrnitve dobrega imena, izgube poslov ali izgube podatkov

     14. Odgovornost

Podjetje si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila. Morebitne spremembe bodo objavljene na spletni strani podjetja.

     15. Avtorske pravice

Vsebine, grafični in drugi elementi na spletni strani so avtorsko zaščitene in last upravljavca spletne strani, razen tistih, ki so drugače označene v teh splošnih pogojih ali neposredno ob vsebini oz. elementu. Nekatere vsebine so pridobljene s spletnih mest, ki dovoljujejo brezplačno prenašanje različnih grafičnih materialov.

     16. Kontaktni podatki

V kolikor ste odkrili napako, netočnost ali drugo pomanjkljivost na spletni strani nam to prosim sporočite na info@me-jan.com. Na isti naslov nam lahko sporočite tudi vaše zahteve za umik vaših osebnih podatkov iz spletne strani.

Vsak posameznik lahko od ponudnika zahteva, da umakne na spletni strani objavljene njegove osebne podatke, kar zajema tudi slikovni ali video posnetek, na katerem se posameznik pojavi. Ponudnik bo v tem primeru osebne podatke nemudoma umaknil iz spletne strani.

Splošni pogoji v PDF obliki.